Mdina - urocze miasto na Malcie

kwietnia 10, 2018 jagoda 7 Comments

Dzisiaj postanowiłyśmy zwiedzić Mdinę. Początkowo plan był na plażing - smażing ale niestety pogoda była pod chmurką. Także uszyłyśmy komunikacją do Mdiny gdzie spędziłyśmy praktycznie cały dzień. Spacerując, jedząc i pijąc.

Bardzo wąskie i urokliwe uliczki, oraz charakterystyczne klamki do drzwi.

Następnym razem musimy się ucharakteryzować do zdjęć jak ta pani ;)
Nasz Anioł i my

A to już ostatnie zdjęcia z tej wyspy, gdzie na sam koniec dnia trafiłyśmy do Valletty.
I skończyłyśmy przygodę tam gdzie ją zaczęłyśmy: przy fontannie Trytona

1. Rzeczywiście bardzo ciekawe miasteczko. Interesująca architektura.

2. Mdina nazywana jest miastem ciszy :) Byłam na Malcie trzykrotnie i za każdym razem odwiedzałam to miasto, położone na wzgórzu - uwielbiam widok z niego na całą wyspę :)

3. Też chciałbym sie wybrać na taką wycieczkę, ale zastanawiam się jak ją sfinansować. Jeśli nie uda mi się zebrać całej potrzebnej kwoty, chyba będę musiał wspomóc się jakimś korzystnym kredytem.

4. Rok temu wybrałam się kamperem właśnie na Maltę i szczerze mówiąc to sama podróż zrobiła na mnie największe wrażenie. Malta też strasznie mi się spodobała, mimo że jest bardzo drogim krajem. Dopiero jak wracałem do Wrocławia to zahaczyłem kamperem i kosz na śmieci i stłukła mi się lampa do kampera. Tak po za tym to cała wycieczka trwająca prawie miesiąc była cudowna

5. 39 year-old VP Product Management Ellary McFall, hailing from Pine Falls enjoys watching movies like "Sea Hawk, The" and Listening to music. Took a trip to Church Village of Gammelstad and drives a Mercedes-Benz 540K Special Roadster. Ta witryna

6. Miałam przyjemność być na Malcie i na prawdę bardzo mi się tam spodobało. Trochę przypomina mi ta wyspa Chorwację, ale to moja subiektywna opinia oczywiście ;) Architektura jest bardzo ciekawa, zdecydowanie lubię taki klimat. Osobiście preferuję Chorwację, a moim ulubionym regionem jest Dalmacja. Jeśli ktoś się tam wybiera to warto sobie poczytać na https://dalmacja.pl/ różne ciekawostki przed wyjazdem. Ja organizuję wyjazdy na własną rękę, dlatego takie przewodniki internetowe są mi bardzo pomocne.