Przejechaliśmy wiele kilometrów aby tu dotrzeć, aby zobaczyć ten jeden z najnowocześniejszych stadionów na świecie. W szczególności, że Bay...

Monachium - stadion Allianz Arena

sierpnia 13, 2013 jagoda 10 Comments

Przejechaliśmy wiele kilometrów aby tu dotrzeć, aby zobaczyć ten jeden z najnowocześniejszych stadionów na świecie. W szczególności, że Bayern jest wysoko w rankingu naszym (o ile nie najwyżej). Nawet ja z Karolinką pokusiłyśmy się na zwiedzanie stadionu i muzeum. Zajęło nam to prawie 4 godziny. Jestem pod wrażeniem tak silnym, że mam wielką ochotę przybyć tam jeszcze raz ale już na mecz :)



 Kolejka ogromna ale jednak mniejsza niż na Camp Nou

 















 A to już zwiedzanie muzeum









 Konrad był zachwycony w szczególności, że wizyta zakończyła się zakupami w Megastore :).
Wpakowaliśmy się do samochodu i ruszyliśmy do Polski, po drodze dwie większe przerwy i o północy byliśmy już w naszych łóżeczkach. A takie niesamowite tęcze nam towarzyszyły. Świat jest piękny!




10 komentarzy:

  1. Ale boskie wakacje!!!!!!!!!!!!! A te tecze na zakonczenie to juz w ogole ;-)...Sciskam i do zobaczenia juz niedlugo. Adzia

    OdpowiedzUsuń
  2. Wycieczka na pewno udana. Mnie w sumie stadiony nie kręcą, ale myślę, że i tak chętnie wybrałabym się na taką wycieczkę;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. zawsze marzyłem aby ujrzeć na własne oczy ten stadion - zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałbym tam kiedyś pojechać. Zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog, podróże niemal jak u Pawłowskiego
    http://luxtime.pl/info/index/pageId/97

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyprawa bardzo fajna i mam nadzieje, że nie ostatnia z waszych :). A dla wszystkich podróżujących mam ciekawą informację. Od jakiegoś czasu w tanich liniach lotniczych Torba 40x20x25 to nowy standard bagażu podręcznego. Jeśli interesuje was tego typu Torba 40x20x25 to polecam zajrzeć do sklepi Pariwo. Produkują oni własne Torby 40x20x25, które sa na prawdę świetnej jakości i moim zdaniem warto sie nimi zainteresować

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uważam, że wyprawa bardzo ciekawa i właśnie sam się do takiej szykuje. Zastanawiam się tylko czy Torba 40x20x25 będzie wystarczająca jako bagaż podręczny. Pytam dlatego, że niedawno tanie linie lotnicze wprowadziły nowe wytyczne odnośnie bagażu podręcznego i w Rayanair obowiązuje właśnie taki wymiar. Co wy o tym sądzicie?

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałem przyjemność być w Turynie w zeszłym roku. Nie sądziłem, że z tego miasta taki piękny jest widok na góry. Zwiedziliśmy muzea i wiele ciekawych miejsc, no i oczywiście stadion Juventusu Turyn. Turystyczny must have na mapie każdego faceta lubiącego piłkę nożną. Polecam sobie poczytać blog https://turyn.pl/ zanim wybierzemy się na wycieczkę do Turynu. Znalazłem tam wiele ciekawych informacji przed wyjazdem.

    OdpowiedzUsuń