Oslo

sierpnia 16, 2015 jagoda 0 Comments

Zwiedzanie Norwegii rozpoczęlismy od stolicy Oslo. Jak przez mgłę pamiętaliśmy nasze pierwsze spotkanie z tym miastem, więc fajnie było tutaj wrócić. Spacer można zaliczyć do lekkiego truchtu, bo mieliśmy ambitny plan pojechać w głąb kraju. W dodatku opłaciliśmy sobie parking na dwie godziny za ok. 70 zł.

Szwecja też nie była dla nas tanim krajem, ale z tego co się zorientowaliśmy to Norwedzy przyjeżdżają do Szwecji na wakacje, bo jest tam taniej dla nich. No cóż...

Spacer rozpoczęliśmy od Teatru Narodowego.

Katedra w Oslo.

Dworzec i statua tygrysa

Opera w Oslo, które nie wiem dlaczego nie widzielismy będąc ostatnio w stolicy. Piękny budynek na który mozna wejść i spacerować na dachu.

Centrum Pokojowej Nagrody Nobla

Park Vigelanda gdzie spędziliśmy nieco więcej czasu, spacerując i podziwiając. Udało nam się ugotować obiad i zjeść.

Ostatni punkt Oslo to skocznia Holmenkollen.

Nocleg tradycyjnie na polu namiotowym. A tutaj akurat polskie parówki na śniadanie :)