W drugi dzień postanowiliśmy się rozdzielić, Monika i Jacek spełniali marzenia Jasia: podróż pociągiem TGV z Paryża do Reims. Bilety mieli ...

Paryż - dzień drugi

lipca 22, 2013 jagoda 1 Comments

W drugi dzień postanowiliśmy się rozdzielić, Monika i Jacek spełniali marzenia Jasia: podróż pociągiem TGV z Paryża do Reims. Bilety mieli kupione jeszcze w Polsce.

Mariusz spełniał marzenia Konrada: zwiedzanie stadionów i zakupy w sklepie Paris Saint-Germain. Zdjęcia wkleję prawdopodobnie w osobnym poście pod tytułem: Stadiony :)

A ja z Karolinką delektowałyśmy się sztuką w tym dniu, odwiedziłyśmy Centrum Pompidou

No to jedziemy...
Spacer uliczkami w poszukiwaniu muzeum


Wreszcie, doszliśmy do Pompiduo - muzeum sztuki współczesnej



Dużym fanem jest poruszanie się po muzeum za pomocą ruchomych schodów, które znajdują się w rurach na zewnątrz budynku


Najbardziej charakterystyczny obraz Roy'a Lichtensteina Płacząca dziewczyna
;)

A teraz podziwiamy sztukę Simona Hantai






Trochę się zmęczyłyśmy tym kontemplowaniem sztuki, odpocznijmy

Przy okazji zobaczyłyśmy policyjną akcję przeganiania bezdomnych



Kolejny nasz krok to Katedra Notre Dame, ale po drodze zauroczył nas kolorowy sklepik, którym było dużo fajnych malutkich funkcjonalnych rzeczy :)

Paryska plaża
I cel Katedra Notre-Dame, którą podziwialiśmy z zewnątrz


Było okropnie gorąco więc dla ochłody lody
:)


Pod Katedrą spotkaliśmy się z chłopakami i poszliśmy już razem do metra
Tutaj jednak postanowiłam się z nimi rozdzielić, ja pojechałam do Luwru a ekipa na pole namiotowe
















I kolejna akcja policyjna, w ciągu dnia widziałam jeszcze jedną. Trzy takie akcje to trochę dużo jak na jeden dzień


A tak wygląda nasz namiot rano :)


1 komentarz:

  1. hej, hej czy to starsza siostra moich wnuków??? czy to Jagoda??? hi hi
    Piękne wakacje pozdrawiam wszystkich b. Terenia

    OdpowiedzUsuń